Perşembe, Ocak 12, 2006



I don’t need the surface of things
To tell me
I just know
You can rest easy
Your beauty is clear to me
You won’t fall
You won’t fall

Heat hangs in this room
With pictures on your wall
Of other lives
Do you mourn them all?
Tears fall from your eyes
Like rain, unexpectedly
Don’t be afraid, my love

You won’t fall
You won’t fall

I don’t need the surface of things
To tell me
I just know
You can rest easy
One day this un-named fear
Will leave you
Still standing there

You won’t fall
You won’t fall
I’ll catch you
But you won’t fall
I’m right here
But you won’t fall


***

Uzak olsa da hayatın
Yakınlaştım sana dokunmak için
Hatta değdim de...
Sonra çark geri dönmeye başladı
Uzanamıyordum artık
Geri tepiyordu çabalarım
Nokta haline geldi güzel yüzün
Noktalaşsa da görebiliyordum uzaktaki yüzünü
Gözlerimin miyopluğu bile engellemiyordu
Ancak gece aniden düştü
Hayallerimin üzerine
Kararıverdi gülümseyen yüzüm
Yerine acı bir tebessüm bıraktı yalnızlık
Değiştirilemeyen kararlar kaldı
Belki de tek değişmeyen şey yine bendim
Ve tabii ki bana kalacak tek şey bendim...
İşte buydu beni ben yapan
Umudumu herşey bitse bile bitirmemem
Sonunda ulaşacağım mutluluğun tohumları
Komik olan da bu muydu?
Belki de bu değildi?
Komik olan durumlardı.
Altından kalkamadığımız durumlar.
Seni istedim olmadı işte...
Olmadı...
Benim uğraşmam yetmedi.
Etik değilmiş.
Benden iki saniyede vazgeçmek etikti demek ki!
Ama ne yapacaksın ki, tercihleri sen yapmıyorsun, kendiliğinden oluyor değil mi?
Beni isteseydin, alırdın.
Bunu hep söyledim, hep de söyleyeceğim.
Engelleri aşar ve alırdın.
Bundan sonra bana durumlar böyle gerektirdi deme.
Sen de biliyorsun ne hissettiğimi
Bana neden uzak düştüğünü.
Mutlu ol şimdi
Etik sevgilinle...
Düşünme beni artık...
Görmekten dahi korktuğun beni
Beklet, ağaç et kendi yalnızlığında
Çürümemi izle
Aklımı kaybetmemi
Düşlerimi eskitmemi
Beni daha ne kadar bekleyebilirsin ki derken alay mı etmiştin benimle yoksa?
Çünkü sorun burada başlıyor biraz da
Ben hala bekliyorum
Sen ise yürümekten acizsin
Hemen düştün yere
Ben köklerimi saldım ve bekelemeyee devam ediyorum
Köklerim olgunlaşıyor toprağın altında
Sonunda melekler alacaklar yanlarına...

***

I can hardly wait
I can hardly wait
I can hardly wait
I can hardly wait
It's been so long I've lost my taste
Say angel come, say lick my face
Let fall your dress,
I'll play the part,
I'll open this mouth wide, eat your heart

I can hardly wait
I can hardly wait
I can hardly wait
I can hardly wait
Lips cracked dry
Tongue blue burst
Say angel come,Said lick my thirst
It's been so long I've lost my taste
Here Juliet, make my world as great

In my glass coffin, I am waiting
In my glass coffin, I am waiting
In my glass coffin, I am waiting....

Hiç yorum yok: