Çarşamba, Haziran 22, 2011

Tek Gecelik İlişkilerden Nefret Ediyorum!


Nasıl bilirsiniz, insanlar hep şunu derler: o kızla tek gece geçirsem süper olur. Şu ne çakılmalık kızmış vesayre... Tabirler biraz argo biliyorum ama kimse okumuyor nasılsa. Neyse işte ben öyle diyemiyorum. Çünkü tek gecelik ilişkilere katlanamıyorum. Nasıl bir durum öyle ya... Tavana bakıyorsun ve kaçacağın zamanı bekliyorsun. Hatta tek gecenin sonunda belki de beş kuruşun yok cebinde ve nerede olduğun bile belirsiz. Sonuçta gece gelmişsin taksiyle ve bulunduğun ev bir yabancının evi. Tamam seks güzel olabilir ama kızdan yeterince hoşlanmadın ve bunun bir ilişki olmasını beklemiyorsun. Ne boktan durum!

İşte o anlarda diyorsun ki, seviştin ne oldu? Ben seviştikten sonra o kişiyle uyandığımda yüzüne gülümsemek isteyen kişilerdenim ve böyle tek gecelik ilişkilerde yapmacıklaşıyor olay. Sadece o kaba tabir ortaya çıkıyor: Çakıştık bitti. Bu mu? Evet! O halde ben çekip gideyim. Bana ters geliyor bunlar.

İlle seks temelli ilişkin mi olacak? O halde fuck buddy diye bir şey icat edilmiş. Devamlı biri ile çakışın. Bir gün bir taraf rahatsız olursa bitirirsiniz ve olay çıkıp gider. En azından o gerilimli tanımadığım insanın evinde ne yapıyorum olayı olmaz. En azından kendi adıma konuşursam...

Ben sanırım hep uzun ilişkilerin adamı oldum. Bunun zorluklarını yaşıyorum. Tek kişi ile geçirilen ilişki, sevgiye dayanan dokunuşlar, sevişmeler, seks bana daha tutkulu, daha afrodizyak, daha evimde hissettiriyor. Böylece sanki işler daha yolunda gidiyor. Zaten benimle birlikte olan kişiye de pek sorun yaratan biri değilim. Ya benden sıkılırlar, ya da ne biliyim karşı taraf bir neden bulur. Bulamazsa da zorla benim bulmamı sağlayabilirler. ne diyorum ben? Sözün özü bence bir şeyler paylaştığın, onu görmekten mutlu olduğun, gözlerinin parladığı ve arzuladığın kişi bu tür ilişkilerden çıkıyor.

Tek gecelik ilişkiler ne biliyim çekici gelmiyor bana. Belki de piç olmayı beceremiyorumdur. Bilmem...

Belki de hiç bilemeyeceğim...

2 yorum:

sindirellaaa dedi ki...

çok doğru sölemişsin bir erkeğin bunu böle acıkca yazmasına hayran kaldım ..

Marla Sünger dedi ki...

Onu yazanın sen olduğunu şimdi fark ettim:) Sanırım benim yazımdan sonra yazdın bu yazıyı, damarına basmış oldum bir yerde:) Açıkçası ben erkeklerin doğasında tek eşlilik olduğuna inanmıyorum. Dolayısıyla aldatmanın olmadığı bir ilişkiye de inanmıyorum. Tek gecelik ilişkilere ben de sıcak bakmıyorum, uzun süre seviştiğin birinin olması en makul olanı. Seni kaç senedir tanıyorum, sen de beni tanıyorsun. Bildiğin gibi tüm ilişkilerim uzun metrajdı, zaten gözünün önünde yaşadım çoğunu. Senin ilişkilerini de biliyorum. Şu an bakarsak elimizde ne var? Sıfır. Demek ki her ilişki bir gün biter. Resmileştirmek bunu önlemenin tek yolu ise varsın illegal kalsın.