Çarşamba, Ocak 25, 2006

"Biz"li Romanlar Serisi....

Biliyor musun bence senden best-seller bir yazar çıkabilir, aslında romanını gerçek hayata yansıtırsan. Gözlerin parıldarken ben sadece seni gördüm. Seni gördüğümde parıltına bakamadım. Çünkü gözlerimi kaçırdığım an, sen de kaçmıştın. Yakalamaya çalıştım yanına geldim. Sen ise artık çok geç dedin. Aklımdan o an seni gördüğüm kısacık anlar geldi. Onları bir kenarından tuttum ve uzattım. Uzayabildiği yere kadara. Böylece uzuzun uzun bakabileceğim "sen"li görüntülerim oldu. Onları hala saklıyorum, belki hep saklayacağım. En azından ölürken hayatım gözlerimin önünden geçerken, bu uzuzn kesitlerden biri de denk gelecektir herhalde *:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

best-seller bir yazar olmak istediğimi de kim söyledi:))
Uzarlar elbette... bir gün bir maskesin ardından, bir gün perdenin ardından çıkar bazı yüzler... Hatta abartıp televizyonda bile çıkarlar karşına:) Tabii hepsi rüyadır. Sadece... Yüzünde acı bir gülümseme bıraksa bile...